''Quiet Seashore''

The Sea Is Calm Tonight

''Quiet Seashore''

The Sea Is Calm Tonight

...To realize The value of

To realize The value of a sister Ask someone Who doesn't have one.

To realize The value of ten years: Ask a newly Divorced couple.

To realize The value of four years: Ask a graduate.

To realize The value of one year: Ask a student who Has failed a final exam.

To realize The value of one month: Ask a mother who has given birth to a premature baby.

To realize The value of one week: Ask an editor of a weekly newspaper.

To realize The value of one minute: Ask the lovers who are waiting to meet.

To realize The value of one-second: Ask a person who has survived an accident.

To realize The value of one millisecond: Ask the person who has won a silver medal in the Olympics.

Time waits for no one. Treasure every moment you have. You will treasure it even more when you can share it with someone special.

To realize the value of a friend: Lose one.

 good luck and Peace, love and prosperity to all .

نظرات 21 + ارسال نظر
یونس چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ق.ظ http://guardian.blogsky.com

سلام دوست خوبم..با اینکه خونده بودم ولی باز ارزششو داشت..interesting

سلام دوست خوبم
خدارو شکر که خوشتون اومد
مرسی

جوجو(دانلودباز) چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ http://bir-jand.blogsky.com

سلام
ممنون به من دلگرمی میدی خیلی خوشحال شما هستید در این لحظات آرومم میکنید
شرمنده چیزی متوجه نشدم از این نوشته ها ولی این عکس خیلی قشنگه. یاد قهوه خوردن جلوی پنجره خونه مون افتادم توی زمستان

سلام دوست خوب من
خوشحالم که اینجوری اروم میشید
عیبی نداره عزیزم
ولی خوب یه کوچولو از دیکشنری کمک بگیرید عزیزم
من واسه همین مفهومشو نمیذارمکه یکمی برید دنبالش
من هم این عکسو خیلی دوست دارم
موفق باشید عزیزم

Wile E.coyote چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ http://coyote.blogsky.com/

دریا من بیشتر کلماتش رو نفهمیدم
ببخشید

آخی سلام دوست خوبم
خوشحال شدم اومدید
ولی خوب آخه چرا اصلا از دیکشنری استفاده نمیکنید؟

خوب اگه از دیکشنری استفاده کنید خیلی لذت میبرید از مفهومش
من برای همین معنی رو نمیذارم که شما برید دنبالش
ولی همین که میاید برام خیلی ارزش داره ممنونم دوست خوبم

The Stranger چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

I strongly prefer to get silent when I have nothing to add
Perfect

oh
my best friend
I become so happy because u come here
but please write your new web address
?and why don't you come to azjensebaran

but THANKS MY GOOD FRIEND

کاپیتان چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ

It was beautiful and lovely entry
Thank you

OH
THANK U
You're welcome

hadi چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ http://englishfin.blogsky.com

سلام مطلب قشنگی بود وبلاگ بسیار خوبی دارید منم لینکتون کرددم

سلام دوست عزیز و گرامی
تشکر از لطفتون
ممنونم
لطف کردید
خوشحال شدم از حضورتون و امیدوارم حضورتون همیشگی بشه...

افشین شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ق.ظ

Time waits for no Man
what time is it?
time to change your ways.
Time is of the essence
how much time have I got
can you give me more time?
Time ticks by slowly
and time can go really fast

wow
Hi
welcome
very nice
my goooood friend
THANKS

زهـرا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ق.ظ

very nice
it is perfect, picture & content are so beautiful

oh
hi my goood friend
Thanks
good luck

Street Group شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

این وبتم very very nice ..very beautiful

oh
my good friend
THANKS

امیر یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ق.ظ http://daftar-man.blogsky.com

معنی فوق العاده ای داره ...خیلی متنو دوست دارم..
موزیک وبلاگتم آرامش خاصی به آدم میده...مخصوصا به من
که چند وقته حالم خوب نیست ...
معذرت میخوام این قدر وبلاگم تلخه...ولی در عوض وبلاگ شما یه آرامش خاصی داره.......ممنون از حضور گرمتون ..لینک شدین

سلام دوست خوبم
خواهش میکنم
ممنونم از لطف حضورتون خوشحال شدم
لطف دارید دوست من
من و وبلاگ شما و متن ها و شعرهاشو دوست دارم
زیبا و دلنشینن
موفق باشید

NimA یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ http://Darkknight.blogsky.com

very nice

THANKS MY FRIEND

mehdi یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ http://soar.blogsky.com

سلام

متد جالبی اینجا حاکم هست
من زبانم در سطح متوسط به بالا بود
ولی به دلایلی نتونستم ادامه بدم و همینطور لغات تو ذهنم می چرخند و من افسوس می خورم .
حالا قصد ادامه دادنش دارم
انگیزشم دارم .

قبلنا کلاس زبانم می رفتم و سریال های خارجی با زیر نویس انگلیش و فارسی همزمان نگاه می کردم
لغات جدید و جملات جدید و با ساختارشون یاداشت می کرم
کلی اهنگ با زیر نویس گوش می ادم و کلی لغات
تا تاپتاپ 7 خوندم

الان دوباره می خوام برگردم
به نظرت همین طوری ادامه بدم یا شما طور دیگه ای پیشنها می کنید ؟

سلام
تشکر
نظر لطف شماست
میبخشید دیر جواب دادم کمی سرم شلوغ بود...
چه خوب پس با زبان آشنا هستید و الان میتونید ادامه بدید
انگیزه بهترین مشوقه دوست خوبم
من هم 2 سال و اندی کلاس رفتم ولی بعد ترجیح دادم خودم مطالعه کنم...
و بله تمام مواردی که گفتید کامل به یادگیری زبان کمک میکنه....
من خودم برای مطالعات ارشد کمی از روند یادگیری دور شدم ولی در این بین ترجمه و مطالعه داشتم تا حدودی ولی به شکل جدی...چون تایم کم می آوردم...
ولی فاصله و وقفه نداشتم...و به نوعی با زبان در ارتباط بودم...
ولی دوست من زبان رو نباید هیچ وقت کنار گذاشت یعنی شده حتی یه جمله و یه خط باید هر روز مطالعه داشته باشد ...
حالا از طریق فیلم یا مطالعه یا دامنه ی کلمات...
من خودم نظرم این هست که هر روز برای تنوع از یه کانال یادگیری استفاده کنید ...
ولی کوتاه...یعنی فیلم کوتاه برای یادگیری ...داستان کوتاه...و چند کلمه ی مهم...برای اولش...
یا متن های زیبا...
یعنی طوری باشه که به اصطلاح از جاده ی خاکی که هستیم بریم به آسفالت...
یعنی بریم توی دنیای زبان...اما با اشتیاق...
و بعد شروع کنید به فکر کردن به طور انگلیسی...
و نوشتن ....این یکی از بهترین راهها برای یادگیریه...
چرا؟
چون وقتی به انگلیسی فکر میکنید یا دل نوشته هاتونو مینویسید این باعث میشه که نیاز به لغات داشته باشید و این دلیلی میشه که برید دنبال اون لغات و چون خودتون از اون لغت در نوشته ی خودتون استفاده کردید باعث میشه که توی ذهنتون بشینه و همینطور فکر کردن به شکل انگلیسی...
یا وقتایی که توی دلتون با خدا حرف میزنید و از آرزوهاتون میگید...
و یه مسئله ی دیگه اینکه هر روز یه نیم ساعت فکر کنید در کنارتون هیچ فردی وجود نداره که فارسی صحبت کنه....پس قبل از اینکه فارسی صحبت کنید در فکرتون جمله رو برگردونید به انگلیسی...اینطوری نیازهاتون به هر کلمه و ضعفهاتون برای خودتون مشخص و مشهود میشه و خودتون متوجه میشید که روی کدوم مبحث باید تکیه کنید...
مثلا در نوشتن به گرامر نیاز داریم!!!!!
من خودم قبلا زیاد به خوندن گرامر تمایل نداشتم و لی به مرور زمان...الان اشتیاق دارم که فرصتی پیش بیاد تا یه کتاب قوی گرامر رو به خوبی مطالعه کنم...اگه توجه کنید الان هیچ اجباری رو من نیست ولی به این اشتیاق و نیاز رسیدم...شما هم باید اینو در خودتون پیدا کنید!!!و بعد اشتیاق...
الان برای گام اول...چیزی که خودم هم در اولین فرصت باید انجام بدم و اینکارو میکنم این هستش که هرچه از اول داشتید ...
کتاب...موزیک...نکته...کلمه...همونارو به تدریج شروع کنید به خوندن...بعد کم کم مباحث جدید رو اضافه کنید...این نظری که دارم میدم رو خودم هم برای خودم میخوام پیاده کنم...
دوست خوبم امیدوارم نظر من که پیشنهاد به شماست بتونه مفید باشه و باز هم شرمنده که دیر شد...چون میخواستم کامل توضیح بدم و نیاز به وقت داشتم...
موفق باشید دوست خوبم

mehdi یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ

اهنگ وبلاگت عالی بود
منم کلی از این اهنگ ها دارم
از این اهنگ های قشنگ معرفی کن لطفا
اهنگ in love forever عالی بود

ممنون

سلام دوست عزیز
تشکر از لطف حضورتون
لطف دارید
چقدر خوب پس شما هم معرفی کنید
خوشحال میشم
البته متنش هم که باشه خیلی بهتره چون بیشتر یه یادگیری زیان کمک میکنه...
من کل آلبوم این خواننده رو دارم...
و آلبومش به شکل یهست که مثل نرم افزار عمل میکنه و خود متنش هم داخلش هست...و این خیلی به یادگیر ی کمک میکنه
حتما چشم
خواهش میکنم

احسان یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ http://araz0050.blogfa.com/

niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

THANKS MY GOOOOOOOOOOOOOD FRIEND

mehdi دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ



ok never mind

tnx

oh
so sorry
I'm answering your question
but sorry it's late
sorry
so sorry
i was a little busy

mehdi دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

همون لحظه که داشتتم پست اخری و می زاشتم به خودم ایمان داشتم که دارم اشتباه می کنم و دلیلی ناره که حداقل یه خط ننویسی . گفتم اشتباه می کنم
ولی گفتم شاید توقع بیجا باشه یا وقتش را نداشته باشی یا سامسینگ لایک دت

به هر حال من عذر می خوام
awful sorry

خیلی خیلی زحمت کشیید که یه کامنت بلند و مفید نوشتید .

یامه وقتی با خوم که حرف می زدم انگلیش حرف می زدم یا فکر می کرم خیلی خوب بود .

تو کلاس بهم می گفتند دیکشنری
و حدوده 2100 تا لغت بلد بودم ( شمرده بودم اخه هر لغتی که بلد بودم و تو دفترم که دوسشم دارم می نویسم )

الانم خیلی دوست دارم دوباره به دوران اوجم برگردم

من حتما به کمک و راهنمایی های شما احتیاج دارم استاد

دوباره عذر من بپذیرید بابت اون میستیک کامنت

امیدوارم به دل نگیرید

سلام دوست خوبم
خواهش میکنم
گاهی پیش میاد
نه اصلا ناراحت نشدم
مرسی از لطفتون
چشم من دریغ نمیکنم
اگرچه خودمم مثل شما دوست خوبم سعی دارم هر روز مطالعه کنم و من هم در این مسیر راه درازی در پیش دارم....
خوشحال شدم از حضورتون و چشم........
موفق باشید دوست عزیز

ترانه هایم دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ http://hajehsan.blogfa.com/

oh my dear
Tanks

.Iam very happy that you arr my friend

Hi friend
welcome
THANK U
I became happy because u came here
THANKS again
good luck my kind friend

sahar دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ http://world_of_love.r98.ir

salam asisam webe nazi dari khili khosham oumad manam ye webw koucholo daram khasti sar bezan man linket mikonam

سلام عزیزم
تشکر از لطفتون
مرسی از حضورتون
خوشحال شدم
چشم حتما عزیز
موفق باشید

Let me say سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ http://guardian.blogsky.com

People live people die`
People laugh people cry`
Some give up some will try`
Some say hi some say bye`
Others may forget u but never will I...

hiiiiiiii my kind and best friend
THANK U
very nice
very nice
thanks friend
ya
me too
i never forget a good friend such as you

Delaram سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

.........Hi my dear friend
?How are you

your post its very very nice & meaningful
.......Especially last sentence
.......I enjoid it very much
few day ago..was nearly I lose my best friend but Thank God..she returned...so,now,Im very happy...


I wish, you enjoy of all moments of your life, your life be sweet & your heart be marine......

welcome
Hi my GOOOOOOOOOD Friend
I'm good and fine thanks
and I hope you have been very well
oh thanks dear
ya ok
ohhhhhhhh
I become very sad because this news
oh sorry because your best friend
oh my god
thank god
thank god
thank god
I'm happy
thank god

oh thanks again
and me too my kind friend
good luck and be in good health and happy

m سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.397.blogsky.com

سلام دوست عزیز بسیار بسیار ممنونم از اینکه صادقانه داری راهنماییم می کنی برای اینکه زبانم خوب شه
این لینک مقالاتمه:
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042811018970

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042810017842

https://www.prepare-enrich.com/pe/pdf/research/2011/iranian_happy_couples_enrich_daneshpour_2011.pdf


https://www.prepare-enrich.com/webapp/pe/research/template/DisplaySecureContent.vm;pc=1346142764928;jsessionid=E0C6F631E008B29C548D91957F93DAE4?id=pe*research*ResearchWithEthnic.html&emb_org_id=0&emb_sch_id=0&emb_lng_code=ENGLISH

اینا فقط سه تا است
اگه خوندی و جالب بود بهم بگو تا لینک بقیه رو هم برات بفرستم
البته اگه اسمم رو به انگلیسی سرچ کنی کل رزومه من همراه مقالاتمو می تونی تو اینترنت پیدا کنی

mohammad Asoodeh

موفق باشی

سلام دوست خوبم
تشکر از این لینکها و خواهش میکنم
امیدوارم به هدفتون برسید و این باعث خوشحالیه عزیز
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد