''Quiet Seashore''

The Sea Is Calm Tonight

''Quiet Seashore''

The Sea Is Calm Tonight

Happy Jesus Christ's nativity

 


Happy Jesus Christ's nativity

"Darya..."

نظرات 3 + ارسال نظر
علی.م پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ http://ashiane313.blogfa.com

سلام.وقت گلت بخیر

راستش سوالاتی دربازه زبان داشتم...
من الان دانشجوی کارشناسی مدیریت صنعتی هستم و میخوام سال آینده بعد از امتحان ارشد شروع به زبان کنم و میخوام در حدود ۲۵ ماه زبان رو طوری یاد بگیرم که برای تافل یا آیلتس اماده بشم اما نمیدونم چیکار باید کرد برایم زبان خیلی مهمه ،برای بورسیه نیاز دارم هرچند امروز باید زبان بلد باشی...حالا هم کمک میخوام آیا میشه تو این مدت یاد گرفت؟نیاز به کلاس هست؟

سلام و سپاس دوست خوبم
مرسی از کامنتهاتون
امیدوارم همیشه موفق باشید
برای تافل یا آیلتس بله باید یه دوره ببینید
که من هم برای خودم چنین دوره ای رو گذاشتم انشاالله برای بعد از ارشدم...
میشه تو این مدت یاد گرفت...حتما میشه...اما برای این مدرک باید دوره ببینید...بعضی از موسسات یه دوره 40 جله ای میذارن...و البته بنا به استعداد خودتون میتونید این دوره رو فشرده یا گسترده تر کنید...
موفق باشید

علی.م جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ق.ظ http://ashiane313.blogfa.com

سلام.وقت گلت بخیر
ممنونم بخاطر جواب سوال
شما هم انشالله موفق باشید
این رو میدونستم که یه دوره ای هست برای فراگیری تافل یا آیلتس...فقط خواستم بدونم زمان کم نیارم
بازم خیلی خیلی ممنونم
اگه بازم سوالی بود میپرسم اگه خسته و ناراحت نمیشید؟

سلام دوست خوبم
نه
خواهش میکنم
این چه حرفیه
حتما
خوب بستگی داره که شما چقدر تایم دارید
من فکر میکنم تعداد جلساتش به 40 جلسه برسه...
اگه خیلی عجله دارید باید از همین الان شروع کنید چون به هرحال معلوم نیست که دفعه اول بتونید قبول شید یا نه
ولی امیدوارم که حتما قبول شید و موفق
باز هم ممنونم از لطف زیادتون به هر دو وبلاگ...
سپاسگزارم دوست خوبم...

علی.م شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ق.ظ http://ashiane313.blogfa.com

سلام..وقت گلت بخیر

زمان که گفتم در حد ۲۵ ماه الی ۲۶ ماه...اگر ۴۰جلسه باشه ...میشه گفت:اگر در هفته ۳جلسه و در ماه ۱۲جلسه و در حدود ۳ماه نیم طول میکشه تا ۴۰جلسه تمام بشه..الان دارم برای کنکور ارشد ۹۲ زبان رو میخونم که خودش یجوری امادگی برای کنکور هست و یادگیری زبان
برای خودم

فقط یک چیزمن موندم تافل بالاتر از آیلتس هست یا کلا این دو با هم فرق داره؟کدوم سخت تره..هرچند برای بورسیه باید دید دانشگاه مقصد چه مدرکی از زبان میخواد..
بازم ممنونم از پاسخگویت

سلام ممنونم
شما لطف دارید
خوب بله توی این تایم شما میتونید مطالعه داشته باشید و برید دوره ببینید...
تافل تمام مهارتهارو نداره...اما آیلتس تمام مهارتهارو در خودش داره و جامع تر هستش...
البته بستگی داره بعضی از کشورها تافل رو ازتون میخوان و بعضی دیگه پایلتس رو...و البته خوب آیلتس بالاتره...
خواهش میکنم دوست خوبم...
حالا باز اگه برید موسسه و از مشاور یا تیچرشون بخواین بیشتر براتون توضیح میدن...
موفق باشید دوست خوبم...امیدوارم به هرچه که در آرزوش هستید برسید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد