''Quiet Seashore''

The Sea Is Calm Tonight

''Quiet Seashore''

The Sea Is Calm Tonight

I Love U

The greatest distance on earth is not north and south

It's when i'm right in front of U and U don't know that 

I Love U

نظرات 2 + ارسال نظر
th پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام..مرسی دوست عزیزم عیدت مبارک.جواب پیامت رو امروز دیدم مرسی لطف کردی که جوابم رو دادی میون اون همه اهنگ به سختی همه رو دانلود کردم تا پیداش کردم ..خیلی ممنون خیلی بهم لطف وکمک کردی تا پیداش کردم اسم اهنگم براتون گذاشتم اگه زمانی کسی درخواست کردن یادتون بمونه --]گلچینی از بهترینهای secret garden
به نام nocturne..بازم تشکر وروزتون بخیر وموفق باشین در پناه حق

سلام و سپاس از تشکرتون عزیزم
خواهش میکنم شرمنده اگه اسمش یادم نبود . ولی خودم هم بسیار بسیار این آهنگ رو دوست دارم. خیلی ممنونم.خوشحال میشم باز هم تشریف بیارید.خیلی ممنون از اسمش. موفق باشید.

pdb دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:06 ب.ظ http://english-pdband.mihanblog.com

nice.!!

thanksssssss

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد