''Quiet Seashore''

The Sea Is Calm Tonight

''Quiet Seashore''

The Sea Is Calm Tonight

...one

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

One song can spark a moment

One flower can wake the dream

One tree can start a forest

One bird can herald spring

One smile begins a friendship

One handclasp lifts a soul

One star can guide a ship at sea

One word can frame the goal

One vote can change a nation

One sunbeam lights a room

One candle wipes out darkness

One laugh will conquer gloom

One hope will raise our spirits

One touch can show you care

One voice can speak with wisdom

One heart can know what's true

One life can make a difference

...You see, it's up to you

نظرات 17 + ارسال نظر
hessam دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ

your whole life is a head of you . it's a time in front of you to be who and what you want to be .

welcome my friend
Thanks
very nice

younes دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ http://guardian.blogsky.com

Great&Remarkable
good idea
lucky my friend

welcome my good friend
thanks

یونس دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام دوست من..دریا خانوم..غافلگیرم کردین..
ولی آفرین منم همین ایده رو تو ذهنم داشتم ،آخه میدونین..
منم رشته ی زبان عربی میخونم..ولی تا اون حد نیستم که کلا عربی بنویسم..ولی ما شا الله..
اسال الله ان یوفقک فی کل شوون الحیاه

سلام دوست خوبم
خدارو شکر که خوشتون اومده
آخی چه جالب عربی میخوندین؟
آفرین
عربی زبان شیرینیه
ممنونم از جمله ی عربی زیباتون
شما هم انشالله در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشید

mehdi سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ق.ظ http://pesarsistan.blogsky.com

salam,ma k engelesi balad nistim mitoonim nazar bedim
ghashange vali nemidoonam chi gofti
very very good

سلام دوست خوبم
قصدم از اینکار این بود که برای درک مفهومش کمی تلاش کنید!
این برای پیشرفت زبانمون خیلی خوبه
قدمتون به روی چشم دوست عزیز
همین که از احساس زیباتون اینجا مینویسید باعث خوشحالیه منه
مرسی از حضورتون...
تشکر

می سم سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ق.ظ http://timeless.blogsky.com

ممنون از دعوتتون...
کمی بی حوصله م درست چیزی نخوندم...
ولی ممنونم از دعوتتون...

یک دنیا سپاس از حضورتون
خواهش میکنم
لطف کردید

یکی مثل هیچ کس سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ق.ظ http://www.strangers.blogfa.com

Quiet Seashore?
I was surprised
You were always
I did not expect such a thing and
**One star can guide a ship at sea
It was beautiful


Hoping for a more beautiful day

یاعلی

ya
ya
''Quiet Seashore''
i like this name
it's very calmative for me
ya I know

yes I like too this sentence
thank you

yes my kind friend
I Hope too
Thank you very much

Delaram سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ق.ظ

And a raindrop can be starting a sea!!....
Its very nice!.....
Dear,Darya :thak you for this appealing blog...
hope you be successful....

oh
hi my good friend
my new friend
thank you very much
I'm happy because of your presence
thanks

me too

رز سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ http://acme.blogsky.com

yes i see one thing is more than anything if i want but .......................

I understand u my friend
..............

امیر سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ http://anti-devil.blogsky.com/

its so good . . .

hi friend
thank u very much

من و ترانه هایم سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ http://hajehsan.blogfa.com/

oh my friend its very intresting but all of piople dont use of this veb.

oh
hi my new friend
thank u very much
I become happy
yes
I know my kind friend
but u are here and this is very very good for me dear

I have another web named az jense baran
you can use of it too
thanks my friend

مهدی سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

Hi dear darya
I am so gald for accepting your invitation to such a nice and kind place
a very different and interesting blog than your others
Thank you about your clear and nice opinion about my dirty writings

oh
hi my kind friend
thank you very much
I'm happy because U R here
and u like my Quiet seashore
thanks alot
your web is nice and meaningful too
and I like your writhing
warmly thanks

لبخند سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

سلام دریا جان
وایی اینجا رو همه انگلیشه...من سر در نمیارم...
باید زبانم و قوی کنم...نمی شه اینجوری...من تو خونه یه مدت واسه خودم می خوندم زبان و ولی ولش کردم..باید ادامه بدم...
موفق باشی گلم

سلام عزیزم
چقدر خوشحال شدم از حضورتون دوست خوبم
خوشحالم که اینجایید
و خوشحال میشم با بهتر کردن زبانتون همیشه اینجا حضور داشته باشید و از مطالب لذت ببرید که باعث خوشحالیه منه
امیدوارم ادامه بدید چون هم یادگیری زبان مفیده و هم لذت بخش
موفق باشید دوست خوب من

مینو سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ http://suncity2000.blogsky.com

A young and successful
executive was traveling down a neighborhood street,
going a bit too fast in his new Jaguar. He was watching for kids darting out from between parked cars
and slowed down when he thought he saw something.



As his car passed, no children appeared.
Instead, a brick smashed into the Jag's side door!
He slammed on the brakes and backed up the Jag to
the spot where the brick had been thrown.

The angry driver then jumped out of the car,
grabbed the nearest kid and pushed him up
against a parked car shouting,



'What was that all about and who are you? Just what
the heck are you doing? That's a new car and that
brick you threw is going to cost a lot of money. Why
did you do it?' The young boy was apologetic.

'Please, mister.....please, I'm sorry but I didn't
know what else to do,' He pleaded. 'I threw the
brick because no one else would stop....' With tears
dripping down his face and off his chin, the youth
pointed to a spot just around a parked car. 'It's my
brother,' he said, 'He rolled off the curb and fell
out of his wheelchair and I can't lift him up.'



Now sobbing, the boy
asked the stunned executive,
'Would you, please, help me get him back
into his wheelchair? He's hurt and
he's too heavy for me.'

Moved beyond words,
the driver tried to swallow the rapidly swelling
lump in his throat. He hurriedly lifted the
handicapped boy back into the wheelchair, then took
out a linen handkerchief and dabbed at the fresh
scrapes and cuts. A quick look told him everything
was going to be okay.



'Thank you and may God bless you,'
the grateful child told the stranger.
Too shook up for words, the man simply watched the boy
push his wheelchair-bound brother down the sidewalk
toward their home.

It was a long, slow walk back to the Jaguar.
The damage was very noticeable,
but the driver never bothered to repair
the dented side door. He kept the dent there to
remind him of this message:





'Don't go through life
so fast that someone has to throw
a brick at you to get your attention!'
God whispers to our souls and
speaks to our hearts... Sometimes when we don't have
time to listen, He has to throw a brick at us.
It's our choice to listen or not.

oh its very very nice and meaningful
thank U very much dear mino

very nice

جوجو(دانلودباز) سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ http://bir-jand.blogsky.com

هلو
هاواریو
من همینقدر انگلیسی بلد بودم ببخشید دیگه فارسی مینویسم
چیکار کردی اینقدر زبانت خوب شده میتونی راهشو به منم بگی؟

سلام دوست خوب من
ممنون از حضورتون خوبم شکر خدا
انشالله که بعد از این زبانتون خوب و عالی بشه
من 2سال کلاس رفتم و بعدش تصمیم گرفتم خودم ادامه بدم....
مگه اینکه انشاالله بعدا تصمیم دارم برای گرفتن مدرک معتبر یه دوره ی کوتاهی دوباره برم برای یادگیری تکمیلی
اما این یکی دو سال تا بعد از ارشد تصمیم دارم خودم مطالعات زبان رو دنبال کنم تا از زبان دور نشم....
عزیزم
داستان بخونید
کتاب بخونید
داستانها رو به زبان خودتون توضیح بدید
صداتونو ضبط کنید تا مشکلاتتونو در یادگیری بهتر بشناسید و فیلم ببینید
به طور انگلیسی فکر کنید صحبت کنید با هر کلمه ای که در دسترس دارید
دست و پا شکسته
هر طور که شده صحبت کنید و یه روز میبینید که دارید به تندی صحبت میکنید
این تجربه ای بود که خودم داشتم و خیلی زود در فری دیسکاشن هایی که برگزار میشد تا آخرین لحظه در مورد موضوع مورد بحث صحبت میکردم....
نگران مقدار دونسته هاتون نباشید
بدون استرس و با خیال راحت از دونستهاتون استفاده کنید
من برای خودم وظیف میدونم که تا همیشه این یادگیری رو ادامه بدم
چون بسیار بسیار فراره و باید مدام تکرار بشه....یعنی نباید از زبان دور باشید
من یکی از عادتهام اینه که گاهی شبها وقت استراحت به وطور انگلیسی فکر میکنم
که خیلی کمک میکنه
و یه مسئله ی دیگه اینکه هر چیزی رو میبینید در فکرتون اسم انگلیسیشو به خاطر بیارید و اگه بلد نبودید حتما دنبالش برید
بنویسید
تا میدونید در هر سطحی از یادگیری زبان که هستید بنویسید
نوشتن خیلی خیلی کمک میکنه
مقالات رو ترجمه کنید
من معتقدم که بیشتر از هر کلاسی خود شمایید که میتونید یادگیری زبان رو تقویت کنید
من هم در اواسط راه هستم و هنوز خیلی مونده تا از سطح خودم راضی باشم اما استاد آموزشگام همیشه میگفت پشتکارت فوق العادست
چون من توی دو سال با کسانی نشستم که 6 سال بود کلاس میرفتن ....
میگم همه چیز بستگی به خود شما داره...
من این وب رو راه اندازی کردم تا همیشه به نوعی با زبان در ارتباط باشم و دوست خوبم این شاید قدم خوبی برای شما هم باشه که ادامه بدید ....
خیلی خوشحالم که اینجایید
در ضمن اینجا هم مثل از جنس باران هر مطلبی که خودم بنویسم رو در قسمت پایین به اسم خودم درج میکنم....هر متنی که زیرش اسم من نباشه از من نیست و به دلیل زیبایی و کلمات زیباش اینجا میذارم....
موفق باشید عزیزم

معصومه سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ http://dokhtar-barfi.blogfa.com

صادقانه بگم من انگلیسیم افتضاحه نمراتمم واویلا اما مطمئن باش حالا که دارم واسه کنکور میخونم واسه تقویتش میام اینجا اشکال که نداره؟

ولی درکل ایده جالبیه خوشحال میشم بازم بیای بهم سربزنی

هروقت خواستم از مطالب زیبات لذت ببرم میام همون جای قبلی

یاعلی...

سلام دوست خوب خودم
مرس از حضورت
خوشحال شدم گلم
انشالله که کم کم انگلیسیتون عالی میشه...
حتما بیاین خوشحال میشم
نه چه اشکالی؟
باعث خوشحالیه منه که عزیز....خوشحال میشم
هر وقت که اومدید امیدوارم از مطالب اینجا هم لذت ببرید و روی یادگیری زبانتون تاثیر خوب یداشته باشه...
خوشحال شدم عزیزم

یونس پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ http://guardian.blogsky.com

ماندن، سنگ بودن است و رفتن، رود بودن
بنگر که سنگ بودن به کجا می رسد جز خاک شدن
و رود بودن به کجا می رود جز دریا شدن . . .
***
So beautiful

سلاک دوست خوبم
از حضورتون خیل خوشحال شدم
چقدر زیبا نوشتید
و حقیقت
تشکر از حضورتون
ممنونم
امیدوارم حضورتون همیشگی بشه...

آناهیتا یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ق.ظ http://tirena.blogsky.com

خیلی قشنگ بود
من زیاد از انگلیسی خوشم نمیاد چون خیلی چرته.
اما اینو دوس داشتم

one life can make a diffrence?

شاید اگه می گفتی
one life can change a world
قشنگتر میشد

البته به نظر من

سلام دوست خوبم...
درک میکنم...
لطف دارید
نظر لطف شماست..
درسته شاید اینطوری هم قشنگ میشد یا قشنگتر...
مرسی دوست خوب من...
مرسی که اومدید
خیلی خوشحال شدم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد